پینه دستان

پینه دستان


وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی دلاور نظری را به سمت مدیر کل سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد .

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلاور نظری را به سمت مدیر کل سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

متن حکم بدین شرح است .

نظر به تخصص ، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی در عرصه مدیریت های اجرایی مرتبط با ماموریت وزارتخانه ، حسب پیشنهاد معاون محترم روابط کار و به موجب این حکم به سمت " مدیر کل سازمانهای کارگری و کارفرمایی " منصوب می شوید.  

 انتظار می رود با رعایت بی طرفی کامل در انتخابات تشکل های منصوب به سازمان های کارگری و کارفرمایی ، کاهش مداخلات غیرقانونی درتنظیم روابط سه جانبه وبهره گیری از سازو کارهای علمی و تجربیات موفق اجرایی ، زمینه های مناسبی رابرای رشد ، تقویت وتوسعه تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی که مهم ترین بستر شکل گیری سه جانبه گرایی ، مشارکت پذیری و گفتو گوی اجتماعی با هدف دستیابی به اقتصاد رقابت پذیر مقاومتی است فراهم نمایید .هم چنین مقتضی است دراجرای وظایف به سیاست های مدنظر دولت تدبیر و امید و هم چنین برنامه ارائه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی ، توجه کافی مبذول دارید .
توفیق جنابعالی را درانجام وظایفی که بر عهده دارید از درگاه خداوند متعال مسالمت می نمایم .
لازم به ذکراست آقای دلاور نظری از  نیروهای توانمند وزات تعاون ، کارورفاه اجتماعی به شمار می رود و  پیش از این مدیرکل تعاون، کارو رفاه استان های  خراسان ، قزوین ، گیلان و البرز و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی بوده است .  همچنین مدرس حقوق کار و تامین اجتماعی در دانشگاه از دیگر سوابق کاری ایشان به شمار می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com